PIZZERIA MIMO

Recentebeoordeling


4 sterren uit 4532 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pizzeria Mimo. Meer weten? Ontdek meer

17 jun 2026 om 21:11 Ze waren mijn pizza vergeten, dat moest ik zelf voor bellen toen zeiden ze:weet ik Komt zsm. We wonen 5 min vandaan en dit duurde 45 min. Heb dus 2 uur in totaal op die pizza moetenwachten die natiurlijk bij aankomst kou was
14 jun 2026 om 18:47 Pasta was ok, pizza Margherita leek wel rubber zo taai. Niet te hachelen
13 jun 2026 om 22:02 Eten was koud niet bestellen daar
11 jun 2026 om 20:12 Mimo is altijd goed, !!!
10 jun 2026 om 20:43 Altijd goed bestellen al jaren daar
7 jun 2026 om 2:29 Lekkere kapsalon, snelle service.
31 mei 2026 om 21:46 Ja heerlijk en goed warm
31 mei 2026 om 21:17 Mijn pizza zag eruit alsof hij hard verschoven of misschien gevallen was. Ik heb er een foto van gemaakt. Bezorger was wel vriendelijk en het was heel snel bezorgd dat wel. Eten was ook gewoon lekker.
30 mei 2026 om 13:32 Prima pizza's, bezorgadres lastig maar door bezorger prima geregeld.